- Gepubliceerd Op: 2 december 2019|By carlokop|0 Reacties on Wat is de Google Ads Remarketing tag in Google Tag Manager|1 min read|
Google Ads remarketing kan op twee manieren worden ingesteld. Dit kan via Google Analytics of direct via Google Ads. In Google Tag Manager kennen we de Google Ads Remarketing tag. Deze tag zorgt ervoor dat in Google Ads remarketinglijsten worden opgebouwd. Het lijkt misschien dubbelop om deze tag te gebruiken[...]
- Gepubliceerd Op: 2 december 2019|By carlokop|0 Reacties on Wat is de Conversion Linker in Google Tag Manager|2 min read|
De conversion linker tag in Google Tag Manager zorgt ervoor dat conversies goed worden doorgegeven aan de Google Ads conversion tag. Dit heeft te maken met hoe Safari met 3rd-party cookies omgaan. Apple zorgt er namelijk voor dat de cookies die Google gebruikt om conversies te meten, na 24 uur[...]
- Gepubliceerd Op: 2 december 2019|By carlokop|0 Reacties on Wat betekent de DOM gereed trigger in Google Tag Manager|1 min read|
De DOM ofwel de Document Object Model is geladen wanneer de volledige HTML van de website is geladen en uitgevoerd. Dit is exclusief CSS, JavaScript en afbeeldingen die daarna nog geladen moeten worden. De DOM is de object georiënteerde manier waarmee een webpagina is opgebouwd. De initiële CSS die geladen wordt vormt[...]
- Gepubliceerd Op: 20 april 2016|By carlokop|2s Reacties on Hoe maak je een Child Theme in WordPress?|4 min read|
Child theme’s bieden de mogelijkheid om aanpassingen te doen aan een standaard website thema zodat hier enig maatwerk mogelijk is zonder dat deze aanpassingen verloren gaan bij updates van het thema. Wat zijn Child thema’s en waarom gebruiken wij die WordPress websites worden vaak gebaseerd op een reeds bestaand thema.[...]